Nadeszła pora na kolejny foodbook, czyli mój dzienny jadłospis. Zdrowo, pysznie i kolorowo. Odkryjcie warzywa i owoce w nowej perspektywie razem ze mną!

Swój dzień rozpoczęłam od jogi, zatem to, co widzicie poniżej jest moim posiłkiem przedtreningowym. Zawsze staram się zjeść coś małego przed ćwiczeniami, ponieważ nie lubię ćwiczyć na pusty żołądek. Ostatnio powróciłam do picia ciepłej wody z sokiem z cytryny i imbirem – świetna na dobry początek dnia. Do tego banan i można zaczynać jogę!
 
foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański
 
Na śniadanie w ostatnim czasie bardzo często gości u mnie smoothie bowl – czyli gęsty koktajl z dodatkami. Mój organizm w naturalny sposób kieruje mnie do surowych śniadań (dziwne, bo zazwyczaj w okresie jesiennym i zimowym sięgamy po ciepłe, czyli najczęściej gotowane posiłki), dlatego smoothie bowl to świetne rozwiązanie.
 foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański

foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański
 
Przekąska na szybko – Raw Bite o smaku Apple Cinnamon. Pycha!
 
foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański
 
Na obiad zjadłam przepyszne curry warzywne z cynamonowym aromatem. Opierało się ono na batatach, ciecierzycy oraz mnóstwie różnorodnych warzyw. Do tego ryż jaśminowy i chlebki z mąki gryczanej.
 
foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański

Przekąska – daktyle Medjool, orzechy brazylijskie, wafle ryżowe z dżemem z truskawek i nasion chia oraz kakao.
 
foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański
 
A na kolację pieczone warzywa oraz frytki z batatów. Uwielbiam je!
 
foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański

foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański

foodbook, mój dzienny jadłospis, wegański

Zapraszam również na filmową wersję tego foodbooka!


Mam nadzieję, że ten foodbook Wam się spodobał. Koniecznie dajcie znać, jaka jest Wasza ulubiona potrawa w okresie jesienno-zimowym!